NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ NA SWOJE KONTO, A INTERESUJE MNIE KOLEJNA CHWILÓWKA BEZ ZAŚWIADCZEŃ. JAK MOGĘ ODZYSKAĆ SWOJE DANE (LOGIN ORAZ HASŁO)?

Hasło i login to niezbędne dane, które każdy klient musi posiadać, aby chwilówka bez zaświadczeń mogła być dla niego dostępna. Czasami jednak zdarzają się sytuacje, kiedy to dana osoba dłuższy czas nie korzystała z naszych usług i zapomniała zarówno loginu, jak również hasła do swojego konta na extraportfel.pl. Co wtedy robić?

Należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, gdzie konsultant zweryfikuje i potwierdzi Twoją tożsamość, a następnie prześle nowe dane do logowania na Twój e-mail. W sytuacji, kiedy zapomniałeś tylko hasła, wystarczy kliknąć napis „Zapomniałem hasła” w okienku logowania na naszej stronie. Tam należy postępować zgodnie z instrukcją na ekranie.

Lodo extraportfel

Dołącz do grona naszych klientów już teraz!