Strona główna » FAQ – najczęstsze pytania naszych klientów

Najczęściej zadawane pytania

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania odnośnie pożyczek w ExtraPortfel.pl podzielone na kategorie:

Rejestracja i weryfikacja

Strefa klienta i informacje o pożyczce

Spłata i przedłużenie terminu spłaty

Zastrzeganie numeru PESEL

Rejestracja i weryfikacja

Wniosek pożyczkowy możesz złożyć na naszej stronie www.extraportfel.pl. Po wybraniu kwoty pożyczki,  wypełnieniu podstawowych danych oraz zaznaczeniu zgód, kliknij Dalej. Następnie postępuj według dalszych instrukcji.

Wniosek pożyczkowy należy wypełnić na naszej stronie internetowej www.extraportfel.pl. Nie ma innych możliwości aplikowania o pożyczkę.

Wymagania dotyczące rejestracji:

  • między 19 a 75 rokiem życia,
  • dowód osobisty lub karta stałego pobytu, wydane w Polsce,
  • telefon komórkowy zarejestrowany w Polsce,
  • adres e-mail,
  • adres zamieszkania na terenie Polski,
  • indywidualny rachunek bankowy zarejestrowany w Polsce.

W Extraportfel.pl maksymalna kwota pożyczki dla nowego klienta to 5000 zł. Wysokość pożyczki, jaką będziemy mogli przyznać obliczymy dopiero po otrzymaniu Twojej aplikacji.

Pożyczkę bierzesz tylko na swoje dane. Skorzystaj wyłącznie z konta, którego jesteś właścicielem lub współwłaścicielem. Dzięki danym, związanym z rachunkiem bankowym, możemy zweryfikować Twoją tożsamość. To pozwala uniknąć sytuacji, gdy osoba nieuprawniona korzysta z Twoich danych osobistych.

W takiej sytuacji prosimy o opisanie problemu i informację mailową na adres [email protected] bądź telefoniczną pod numerem 22 388-66-66.

Jest to bezpieczna i szybka metoda potwierdzenia konta bankowego za pomocą nowoczesnej usługi Kontomatik.

Wymaga jedynie autoryzacji Twoim kontem bankowym.

Jeśli skorzystasz z usługi Kontomatik, decyzja o przyznaniu pożyczki zostanie podjęta znacznie szybciej.
Masz też 2x większą szansę na pozytywne rozpatrzenie wniosku.

 

Wybierz z listy bank, w którym posiadasz rachunek osobisty. Po kliknięciu w KONTYNUUJ strona przeniesie Cię do okna logowania. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie (podobnie jak w przypadku płatności za zakupy online).

 

Jeżeli masz konto w innym banku niż wymieniony na liście, skorzystaj z opcji weryfikacji konta przelewem 1.00 zł.

 

Jeśli masz jakieś wątpliwości, zobacz poradnik krok po kroku.    Zobacz poradnik

 

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji, dla każdego wniosku pożyczkowego powyżej 9400 zł wymagane jest potwierdzenie dochodu.

Jeżeli nie masz możliwości potwierdzenia rachunku za pomocą weryfikacji Kontomatik, złóż wniosek na kwotę do 9300 zł.

Potwierdzenie konta Revolut jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem Kontomatik. Nie można tego wykonać za pomocą jakiegokolwiek przelewu weryfikacyjnego.

Proces dla Revolut przebiega nieco inaczej niż dla pozostałych banków – składa się z kilku kroków, ale nie wymaga od Ciebie podawania loginu i hasła do bankowości elektronicznej, więc nie musisz pamiętać tych danych, czy mieć do nich dostępu.

Jeśli masz jakieś wątpliwości, zobacz poradnik krok po kroku. Zobacz poradnik

Wybierz inną kategorię

Strefa klienta i informacje o pożyczce

Spłata i przesunięcie terminu spłaty

Zastrzeganie numeru PESEL

Informacje marketingowe

Spółki z grupy AvaFin (KIM Finance sp. z o.o., MDP Finance sp. z o.o. oraz DJK Finance sp. z o.o.) zostały połączone w jedną spółkę AvaFin Poland sp. z o.o.

Umowy pożyczek zawarte przez spółki obowiązują bez zmian i nie ma potrzeby zawierania aneksów. Wszelkie prawa i obowiązki KIM Finance sp. z o.o. i/lub MDP Finance sp. z o. o. przeszły z mocy prawa na AvaFin Poland sp. z o.o.

Wszelkie spłaty pożyczek następować będą na rzecz spółki AvaFin Poland sp. z o.o.

Numery rachunków do spłaty oraz logowanie do Strefy Klienta nie ulegają zmianie.

Z mocy prawa AvaFin Poland sp. z o.o. stała się administratorem danych osobowych wcześniej administrowanych przez KIM Finance sp. z o.o. i/lub MDP Finance sp. z o.o., co dotyczy również posiadanych zgód marketingowych.

W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym [email protected] lub naszą infolinią.

Wybierz inną kategorię

Rejestracja i weryfikacja

Spłata i przesunięcie terminu spłaty

Zastrzeganie numeru PESEL

Strefa klienta i informacje o pożyczce

Wniosek o pożyczkę jest przetwarzany w czasie nie dłuższym niż 15 minut.

Natychmiast po zatwierdzeniu pożyczki zostaniesz o tym fakcie poinformowana za pomocą wiadomości sms. Na naszej stronie znajdziesz wszelkie niezbędne informacje, natomiast jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami.

Pożyczki wypłacamy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z pomocą naszego partnera Przelewy24. Jeżeli Twój bank nie jest obsługiwany przez Przelewy24, czas księgowania zależny jest od sesji wychodzących oraz przychodzących danego banku.

Możesz mieć tylko jedną otwartą pożyczkę. Kolejna jest możliwa po zamknięciu poprzedniej pożyczki.

Z poziomu Strefy Klienta możesz zmienić następujące dane:
– numer telefonu,
– nazwisko,
– numer i serię dowodu osobistego,
– adres email,
– numer konta bankowego,
– adres zameldowania,
– informacje o zatrudnieniu.

Wybierz inną kategorię

Rejestracja i weryfikacja

Spłata i przesunięcie terminu spłaty

Zastrzeganie numeru PESEL

Spłata i przedłużenie terminu spłaty

Pamiętaj, że nieterminowa spłata może skutkować naliczeniem dodatkowych opłat w postaci odsetek za opóźnienie.

Jeśli masz dodatkowe pytania związane z późniejszą spłatą swojego zobowiązania, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 22 388 66 66

Aby spłacić pożyczkę w extraportfel.pl należy dokonać przelewu na jeden z rachunków bankowych obsługiwanych przez Pożyczkodawcę podając jednocześnie następujące dane:
ODBIORCA: AvaFin Poland Sp. z o.o.
TYTUŁ PRZELEWU: Twój numer PESEL (składający się z 11 cyfr) .
Wszystkie obsługiwane numery kont bankowych na które można dokonać spłaty znajdują się w zakładce KONTAKT

Jeżeli termin spłaty Twojej pożyczki przypada w weekend lub dzień wolny od pracy, to zgodnie z zaakceptowanymi warunkami umowy, wszelkie doliczone koszty zostaną usunięte w pierwszym dniu roboczym, ale sam termin nie ulega zmianie.

Na przykład, jeżeli termin Twojej pożyczki przypada na sobotę lub niedzielę, dokonaj spłaty w najbliższy poniedziałek, a koszty za spłatę po terminie zostaną cofnięte.

Jeżeli chcesz dokonać spłaty z zagranicznego rachunku, skorzystaj z poniższych danych:

Odbiorca: AvaFin Poland Sp. z o.o.
Adres siedziby: ul. Bukowińska 22B, 02-703 Warszawa
Tytułem: Spłata pożyczki + Twój numer PESEL (składający się z 11 cyfr)

Nasz rachunek bankowy (IBAN):
Santander: 15 1090 1043 0000 0001 2970 3743
Kod SWIFT (BIC code): WBKPPLPP

Możesz skorzystać z nowej opcji wypłacania dodatkowych środków po otwarciu aktualnej pożyczki.

Jeśli jednak w jej trakcie uznasz że potrzebujesz więcej pieniędzy, możesz je wypłacić w ramach tej samej pożyczki.

Zaaplikuj wniosek o interesującą Cię kwotę a zaproponujemy Ci dodatkowe środki do opcjonalnej wypłaty w trakcie trwania pożyczki.

Opcja ta jest udostępniana Klientom od drugiej pożyczki, w oparciu o badanie zdolności kredytowej.

Możesz przedłużyć termin spłaty o 30 dni. W tym celu zaloguj się do Strefy Klienta i sprawdź dostępną możliwość.

Szczegółowe informacje znajdziesz w Strefie Klienta.

Przedłużenie terminu spłaty o 30 dni można zrealizować jeden raz. Zaloguj się do Strefy Klienta i sprawdź dostępną możliwość.

Szczegółowe informacje znajdziesz w Strefie Klienta.

Możesz jeden raz przesunąć termin spłaty o 30 dni  – po upływie nowego terminu spłaty należy uregulować całą należność, bez możliwości dalszego przedłużenia.

Wybierz inną kategorię

Rejestracja i weryfikacja

Spłata i przesunięcie terminu spłaty

Zastrzeganie numeru PESEL

Zastrzeganie numeru PESEL

Możesz to zrobić bezterminowo lub określić datę i godzinę, kiedy system automatycznie ponownie zastrzeże Twój PESEL.

Jeśli nie określisz daty i godziny, po cofnięciu zastrzeżenia musisz odczekać 30 minut, aby móc ponownie zablokować numer PESEL.

Można to zrobić na stronie www.gov.pl (potrzebny jest profil zaufany, podpis kwalifikowany, e-dowód lub dane do logowania do bankowości elektronicznej), w aplikacji mObywatel lub podczas wizyty w urzędzie gminy.

Jeżeli nie jesteś pewny/pewna, możesz to sprawdzić w aplikacji mObywatel lub logująć się na stronie: mObywatel.gov.pl.

Otwórz aplikację mObywatel i zaloguj się.
Kliknij przycisk „Zastrzeż PESEL”.

  1. Wejdź na mObywatel.gov.pl i wybierz jedną z opcji logowania.
  2. Wybierz sekcję „Twoje dane”, a następnie „Rejestr zastrzeżeń PESEL”.
  3. Wybierz jedną z opcji: „Zastrzeż PESEL”.

Weryfikacja będzie obowiązywać podczas każdej aplikacji o pożyczkę, oraz podczas składania wniosku o przesunięcie terminu spłaty.

Jeśli Twój numer PESEL będzie zastrzeżony, wniosek zostanie odrzucony. Otrzymasz SMS z informacją o konieczności cofnięcia zastrzeżenia numeru PESEL. Gdy tylko to zrobisz, po kilku minutach zaaplikuj ponownie o pożyczkę.

Instytucje zobowiązane do sprawdzenia PESEL-u w bazie zastrzeżeń obejmują:

  • Banki krajowe i zagraniczne,
  • SKOKi,
  • Instytucje kredytowe,
  • Firmy pożyczkowe, w tym sektora BNPL (Buy Now Pay Later),
  • Kancelarie notarialne,
  • Firmy ubezpieczeniowe,
  • Dostawcy usług telekomunikacyjnych,
  • Biura informacji gospodarczej
  • Weryfikacja dotyczy klientów indywidualnych (konsumentów) posiadających nadany PESEL, którzy są pełnoletni.

    Od 1 czerwca 2024 roku.

    PESEL mogą zastrzec wszystkie osoby posiadające numer PESEL, w tym cudzoziemcy będący rezydentami i nierezydentami, osoby pełnoletnie oraz kobiety, które zawarły związek małżeński przed ukończeniem 18. roku życia.

    Tak. Najłatwiej sprawdzisz to w aplikacji mObywatel lub przez profil zaufany. Na specjalny wniosek możesz to również zrobić w urzędzie miasta/gminy.

    Tak. Jeśli chcesz ponownie zablokować PESEL po cofnięciu zastrzeżenia, musisz odczekać 30 minut.

    Podstawę prawną stanowi ustawa z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczania niektórych skutków kradzieży tożsamości.

    Wybierz inną kategorię

    Rejestracja i weryfikacja

    Strefa klienta i informacje o pożyczce

    Lodo extraportfel

    Dołącz do grona naszych klientów już teraz!